Creepy Jar jest zadowolony z odbioru pierwszego otwartego playtestu StarRupture i chce wykorzystać ujawniony potencjał gry, mówi ISBtech IR manager spółki Katarzyna Konieckiewicz.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z odbioru pierwszego otwartego playtestu StarRupture. Naszym pomysłem na tę grę jest unikalne połączenie istniejących gatunków i ewidentnie spodobał się on graczom. Docenione zostały te elementy, które miały wyróżniać StarRupture wśród konkurencyjnych tytułów – gracze wskazywali na zjawiskową falę ognia, przyjemne i intuicyjne budowanie, wciągającą eksplorację i odkrywanie świata.
Uczestnicy playtestów chwalili oprawę wizualną i atmosferę gry, a co najważniejsze – spędzali dużo czasu na rozgrywce (średnio 4,5h) i chętnie rozpoczynali ją od nowa. Chcieliśmy zbudować sandboxową grę, w której gracz może spędzić dowolną ilość czasu i to w taki sposób, jaki podoba mu się najbardziej – na budowaniu, eksploracji, walce i survivalu.
Tym bardziej cieszy nas, że gracze zauważyli i docenili świeże spojrzenie na gatunek/mechaniki, które znają i lubią. Pojawiło się mnóstwo materiałów video z gry, a to wszystko dzięki graczom i content creatorom, którzy chętnie dzielili się swoimi doświadczeniami i pokazywali rozgrywkę. Dostaliśmy dużo wartościowego feedbacku, który realnie pozwoli nam ulepszyć grę.
Chcemy maksymalnie wykorzystać potencjał StarRupture, który potwierdził się w trakcie playtestów. Przed nami wciąż wiele pracy związanej z uzyskaniem odpowiedniej jakości gry na premierę w wersji early access i jej dalszym rozwojem już po rozpoczęciu sprzedaży.
[…] Playtesty ujawniły znaczący potencjał StarRupture […]