Malezyjska sieć dyskontów z artykułami codziennego użytku oraz akcesoriami do
majsterkowania oficjalnie otwiera sklep w warszawskim centrum handlowym Blue City. To druga lokalizacja marki w stolicy po niedawno otwartej placówce w Galerii Wileńskiej.

Sklep MR.DIY w Blue City zajmuje 599 mkw. na poziomie +2. Na kupujących czeka tu ponad 6 tys. produktów z aż 10 kategorii, takich jak: artykuły gospodarstwa domowego, artykuły dekoracyjne, szkolne i biurowe, narzędzia do majsterkowania, akcesoria samochodowe, a także zabawki i produkty dla zwierząt. Oprócz produktów marki własnej MR.DIY, klienci znajdą na półkach również wiele dobrze znanych marek w konkurencyjnych cenach.

„Otwarcie sklepu MR.DIY w Blue City doskonale wpisuje się w naszą strategię wizerunkową. Klienci Blue City to przede wszystkim rodziny, które chętnie odwiedzają wieloasortymentowe sklepy z ciekawym doborem produktów i atrakcyjnymi cenami. Z drugiej strony – to kolejny niezwykle ważny krok w naszym rozwoju. Bardzo się cieszymy, że międzynarodowa sieć, przebojem podbijająca polski rynek, na jedną ze swoich warszawskich lokalizacji wybrała właśnie Blue City, doceniając nasz koncept, ofertę oraz ugruntowaną pozycję na handlowej mapie stolicy” – komentuje Anna Gut, Leasing Director w Blue City.

„Wraz z otwarciem sklepu w centrum handlowym Blue City konsekwentnie zwiększamy naszą obecność w Warszawie, zapewniając mieszkańcom stolicy łatwiejszy dostęp do szerokiego asortymentu MR.DIY oferowanego w niskich cenach i komfortowej przestrzeni zakupowej” – mówi Łukasz Dobrowolski, który z początkiem lipca br. objął stanowisko Country Head MR.DIY w Polsce.

MR.DIY Poland z nowym liderem

Łukasz Dobrowolski wnosi do spółki MR.DIY Poland ponad 20-letnie doświadczenie w
zarządzaniu operacjami i sprzedażą w sektorze detalicznym, zdobyte w takich firmach, jak
Action, Lidl i Orange. Jednym z kluczowych momentów jego kariery była praca w firmie
Action, gdzie przez ponad sześć lat odpowiadał za zarządzanie operacyjne rozbudowaną
siecią sklepów. Odegrał istotną rolę w ekspansji tej firmy na rynku polskim, a także w
procesach wdrażania kadry menadżerskiej w Polsce, Czechach, Austrii i Niemczech.
Ostatnio pełnił funkcję Dyrektora Operacyjnego w firmie Kotar, gdzie nadzorował
strategiczne zarządzanie kluczowymi obszarami działalności, w tym sprzedażą, logistyką,
obsługą klienta, marketingiem, finansami i zakupami.

W MR.DIY Poland Łukasz Dobrowolski, jako Country Head, odpowiada za całościowe
zarządzanie spółką i jej rozwój na rynku polskim.

MR.DIY to globalny gracz o bardzo silnej pozycji na rynku Azji Południowo-Wschodniej,
świadomy wyzwań jakie niesie ze sobą ekspansja marki w Europie. Wierzę, że dzięki
wspólnemu zaangażowaniu polskiego zespołu i konsekwentnej realizacji strategii,
zbudujemy silną pozycję MR.DIY w segmencie dyskontów niespożywczych, oferując
klientom jeszcze lepsze doświadczenia zakupowe” – dodaje Łukasz Dobrowolski.

W 2025 roku sieć MR.DIY w Warszawie powiększy się o cztery kolejne lokalizacje.
Najbliższe otwarcia odbędą się w Galerii Młociny oraz CH Zielony Targówek.

epoint
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze Najwięcej głosów
Opinie w linii
Zobacz wszystkie komentarze