Groclin, pierwszy polski producent rowerów wodorowych, nawiązał współpracę z LeaseLink, udostępniając klientom biznesowym możliwość sfinansowania zakupu pojazdów w formie leasingu lub rat. Nowe rozwiązanie pozwoli przedsiębiorcom łatwiej wdrażać ekologiczne środki transportu w ramach flot, benefitów pracowniczych czy działań z zakresu ESG – bez konieczności angażowania dużego kapitału początkowego.

Nowa forma finansowania umożliwia firmom zakup rowerów wodorowych Groclin bez angażowania środków własnych, z uproszczonymi formalnościami i całkowicie online. Przedsiębiorcy mogą dopasować warunki do swoich możliwości operacyjnych – określić długość okresu spłaty, wysokość rat, opłatę początkową oraz opcję wykupu po zakończeniu umowy. Proces odbywa się zdalnie za pośrednictwem platformy LeaseLink –  od wyboru modelu po podpisanie umowy online.

Dzięki temu rozwiązaniu firmy mogą wdrażać innowacyjne środki transportu bez konieczności jednorazowego ponoszenia wysokich kosztów. To sposób na stopniowe unowocześnianie flot, wspieranie mobilności pracowniczej czy realizację celów środowiskowych przy zachowaniu płynności finansowej.

W Groclin wierzymy, że innowacyjna technologia powinna być dostępna dla jak największej liczby użytkowników. Dzięki naszej współpracy z LeaseLink, oferujemy klientom nie tylko atrakcyjne warunki finansowania, ale także szybkość, wygodę i perfekcyjną obsługę na każdym etapie – od wyboru po podpisanie umowy online. To pozwala skuteczniej promować wodór jako ekologiczne, praktyczne i dostępne rozwiązanie w mikromobilności, przyspieszając transformację na bardziej zrównoważony transport – mówi Michal Seidel, CEO Groclin.

Oferta dla szerokiego rynku

Z nowej oferty mogą skorzystać różne segmenty rynku – od korporacji, biur i parków technologicznych inwestujących we własne floty, przez deweloperów mieszkaniowych szukających wartości dodanej, po hotele i ośrodki wypoczynkowe oferujące ekologiczny transport dla swoich gości.

Rozwiązanie może również zainteresować miasta i gminy, które wdrażają bezemisyjny transport publiczny, oraz uczelnie czy kampusy promujące zrównoważoną mobilność wśród studentów i pracowników. W najbliższej przyszłości Groclin planuje poszerzyć ofertę także o specjalistyczne modele cargo dla firm kurierskich i logistycznych.

Rower na wodór – alternatywa dla klasycznych e-bike’ów

Współpraca z LeaseLink To kolejny krok Groclin w kierunku upowszechnienia wodorowej mikromobilności w Polsce. Produkowany przez firmę rower zasilany jest wodorem, który w ogniwie paliwowym zamieniany jest na energię elektryczną. Rozwiązanie to ma być odpowiedzią na rosnące wyzwania sektora e-rowerów – m.in. ograniczoną żywotność baterii litowo-jonowych, długi czas ładowania czy ślad węglowy związany z ich produkcją i utylizacją.

Butla z wodorem, którą zasila się rower, przypomina rozmiarem niewielki termos. Pozwala na przejechanie ok. 60 km i można ją wymienić w kilka sekund. Groclin opracował także stacje ładowania wodoru z możliwością zasilania energią słoneczną – umożliwiające jednoczesne napełnianie kilku butli. Rozwój tej technologii wpisuje się w rosnące zapotrzebowanie na alternatywne źródła napędu w mikromobilności – szczególnie tam, gdzie liczy się szybka wymiana energii, niezależność od sieci ładowania i ograniczenie wpływu na środowisko.

epoint
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze Najwięcej głosów
Opinie w linii
Zobacz wszystkie komentarze