Bloober Team zawarł dwuletnią umowę z Ludeo Inc., umożliwiającą prezentację Cronos: The New Dawn w innowacyjnym formacie „ludeo” – interaktywnych, grywalnych wycinkach dostępnych na platformie Ludeo, które gracze mogą uruchomić bezpośrednio w przeglądarce.
Bloober Team podpisał z Ludeo Inc. umowę na wdrożenie oprogramowania umożliwiającego tworzenie krótkich, interaktywnych fragmentów gry Cronos: The New Dawn. Format ludeo pozwala graczom przetestować wycinek rozgrywki bezpośrednio w przeglądarce internetowej, bez konieczności pobierania czy instalowania gry. Umowa obowiązuje przez dwa lata od daty publikacji pierwszego ludeo i przewiduje możliwość przedłużenia współpracy o dodatkowy rok.
Ludeo to platforma działająca od 2022 roku, która umożliwia graczom natychmiastowe wypróbowanie fragmentów gier w przeglądarce w formie tzw. grywalnych highlightów. Ludeo oferuje twórcom gier zestaw narzędzi, który pozwala udostępniać fragmenty swoich gier w formie krótkich, klikalnych i grywalnych sesji, bez konieczności logowania czy opłat dla użytkownika. Po zakończeniu takiego fragmentu gracz może bezpośrednio (jednym kliknięciem) przejść do sklepu i zakupić pełną wersję gry osiągając konwersję z testu na zakup na poziomie kilkunastokrotnie wyższym niż tradycyjne formy promocji.
Firma współpracuje już z takimi podmiotami jak NVIDIA, Amoazon, KRAFTON czy Nacon.
Cronos: The New Dawn to dla nas projekt, przy którym chętnie sięgamy po nowe rozwiązania. Obecność fragmentów gry na platformie Ludeo pozwoli graczom łatwo i szybko zapoznać się z tytułem i zdecydować, czy chcą sięgnąć po pełną wersję. Testowanie takich technologii jest dla nas naturalnym krokiem w poszukiwaniu świeżych sposobów dotarcia do odbiorców – komentuje Piotr Babieno, prezes Bloober Team.
Cronos: The New Dawn to gra, która łączy elementy survival horroru osadzonego w realiach postapokalipsy z klimatem retrofuturystycznego thrillera. Gracze przeniosą się zarówno do zrujnowanej przyszłości, jak i do Polski lat 80., ze szczególnym naciskiem na wiernie odwzorowaną krakowską Nową Hutę. Produkcja wyróżnia się rozbudowaną warstwą fabularną, charakterystyczną dla studia odpowiedzialnego za takie tytuły jak Layers of Fear, Observer, The Medium czy remake SILENT HILL 2. Premiera gry planowana jest na jesień 2025 roku, a tytuł trafi na PC, Xbox Series X|S oraz PlayStation 5.