Takiej oferty jeszcze nie było. Już teraz użytkownicy urządzeń Huawei mają szansę skorzystać z darmowych usług serwisowych. Raz na kwartał można wybrać jedną z bezpłatnych usług: czyszczenie urządzenia, konsultację z ekspertem Autoryzowanego Salonu Serwisowego, diagnostykę, reinstalację systemu. Co więcej, dwie ostatnie usługi obejmują darmową przesyłkę od klienta do serwisu, a także wysyłkę powrotną. Oferta w ramach „Programu Udoskonalenia Usług” dotyczy również urządzeń, których dwuletni okres gwarancyjny dobiegł końca.
Huawei CBG Polska pomaga zadbać o właściwy stan urządzeń swoich klientów. Tym razem oferuje doskonałe usługi serwisowe zupełnie za darmo. „Programem Udoskonalenia Usług” objęte zostały: smartfony, tablety, laptopy, komputery, produkty audio i urządzenia ubieralne Huawei oraz produkty marki Honor.
Oferta umożliwia użytkownikom wybór jednej z darmowych usług:
- Czyszczenie urządzenia;
- Konsultację z ekspertem;
- Diagnozę usterki;
- Aktualizację i reinstalację systemu laptopa lub komputera;
Dodatkiem do wybranej usługi diagnostyki lub reisntalacji systemu jest dwukierunkowa, bezpłatna wysyłka do Autoryzowanych Salonów Serwisowych HUAWEI.
Możliwość wybrania 1 z 4 usług Autoryzowanych Salonów Serwisowych HUAWEI zupełnie za darmo dotyczy również tych urządzeń, których okres gwarancyjny dobiegł końca. Naszego sprzętu elektronicznego używamy codziennie, dlatego tak ważne jest, aby pozostawał w idealnej kondycji przez dłuższy czas. Nasi klienci mogą raz na 3 miesiące oddać swoje urządzenie w ręce ekspertów, co pozwoli zadbać o jego doskonały stan na lata – mówi Dorota Rakowska, Marketing Director, Huawei CBG Polska.
Jak wziąć udział w programie:
W „Programie Udoskonalenia Usług” biorą udział wszystkie Autoryzowane Salony Serwisowe HUAWEI w Polsce.
- Odnajdź najbliższy Salon Serwisowy HUAWEI:
- Odwiedź oficjalną stronę HUAWEI (https://consumer.huawei.com/pl/support/service-center/);
- Otwórz aplikację My HUAWEI > Wsparcie > Najbliższy salon serwisowy;
- Otwórz aplikację Wsparcie > Usługi > Najbliższy salon serwisowy.
- Wypełnij formularz Door-to-Door na stronie lub zadzwoń na infolinię, aby zamówić darmową przesyłkę: https://consumer.huawei.com/pl/support/postal-repair/
„Program Udoskonalenia Usług” trwa od 1 maja 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. Użytkownicy mogą skorzystać z oferty programu maksymalnie raz na 3 miesiące kalendarzowe.