Join UP! Polska redefiniuje obsługę pasażera przed wylotem i uruchamia nowy standard opieki dla podróżnych.

„W Join UP! Polska wierzymy, że wakacje zaczynają się już na lotnisku. To właśnie moment odprawy, przejścia przez kontrolę bezpieczeństwa czy oczekiwania na boarding często decyduje o tym, z jakim nastawieniem nasi klienci wchodzą na pokład samolotu. Naszym celem jest nie tylko organizacja podróży, lecz także tworzenie rozwiązań, które realnie zwiększają komfort i poczucie bezpieczeństwa pasażerów – już od pierwszego kontaktu z lotniskiem” – podano w komunikacie.

Rozpoczynając szeroko zakrojoną współpracę z największymi firmami handlingowymi oraz lotniskami w Polsce, Join UP! Polska wprowadza nowy standard obsługi – taki, w którym każdy pasażer ma czuć, że jest traktowany poważnie, z troską i uwagą.

Z badania AirHelp (2024) wynika, że 66% pasażerów najbardziej stresuje brak informacji o zakłóceniach, a 64% – niejasności dotyczące bagażu. Często właśnie na lotnisku – przy odprawie czy w sytuacjach nieregularnych – podróżni zostają sami z problemem.

Join UP! Polska odpowiada na te wyzwania, budując relacje z portami lotniczymi i opierając współpracę na doświadczonych firmach obsługi naziemnej. Dzięki temu skraca łańcuch komunikacji i zapewnia szybką, kompetentną reakcję, podano także.

„Chcemy, by nasi pasażerowie od początku czuli, że są pod opieką. Lotnisko nie powinno być źródłem stresu, lecz początkiem udanych wakacji” – mówi Sabina Saikovskaja, Regionalna Dyrektorka na Polskę i Kraje Bałtyckie w Join UP!.

Partnerstwo z LS Airport Services i polskimi lotniskami

Od początku kwietnia Join UP! Polska współpracuje z LS Airport Services – liderem obsługi naziemnej w Polsce – m.in. na lotniskach w Warszawie, Krakowie, Katowicach i Gdańsku oraz z firmą Wro-Lot we Wrocławiu. Dodatkowo, w portach regionalnych – takich jak Łódź, Rzeszów, Olsztyn czy Szczecin – współpraca prowadzona jest bezpośrednio z zarządzającymi lotniskami.

„Od samego początku spotkaliśmy się z ogromną otwartością i profesjonalizmem naszych partnerów. Cieszy mnie, że mamy wspólny cel – poprawę jakości obsługi pasażerów. Co ważne, ta współpraca przekłada się bezpośrednio na jakość pracy naszego Help Desku – mamy szybszy dostęp do informacji, możemy sprawniej reagować i skuteczniej wspierać agentow. To realny krok w stronę najwyższych standardów operacyjnych w Polsce” – mówi Krzysztof Stępień, Help Desk/Operations Poland w Join UP! Polska.

Co może zrobić pasażer?

Podróżni Join UP! Polska mają do dyspozycji:
 „Kieszonkowy przewodnik” z praktycznymi informacjami,
 całodobowy helpdesk i infolinię, dostępną 7 dni w tygodniu,
 wsparcie agenta handlingowego współpracującego z linią,
 obsługę przewoźnika bezpośrednio na lotnisku.

Ambicja? Być najbardziej kochanym touroperatorem

Nowy model obsługi to kolejny krok w stronę podróży bez stresu – zaplanowanej, spokojnej i komfortowej od początku do końca. Join UP! Polska nie tylko zwiększa swoją obecność operacyjną w kraju, lecz także wyznacza standard, który – mamy nadzieję – zainspiruje całą branżę turystyczną.

epoint
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze Najwięcej głosów
Opinie w linii
Zobacz wszystkie komentarze