Spring GDS, wiodący dostawca logistyki „ostatniej mili” specjalizujący się w usługach dla e-commerce, zamknął rok 2024 solidnymi wynikami na rynku polskim i czeskim: jego obroty sięgnęły 25 mln euro, czyli o 42% więcej niż w roku poprzednim.

Wzrost ten jest bezpośrednio związany ze wzrostem wolumenu obsługiwanych przesyłek, który na tych rynkach podwyższył się o 25%, dzięki boomowi, jaki w ostatnim roku doświadczył e-commerce w sektorach sportowym, kosmetycznym, technologii finansowych i modowym.

W kontekście europejskim trend firmy był podobny, ze wzrostem o 23% oraz znaczącą obecnością w takich miejscach jak Niemcy, Wielka Brytania, Hiszpania, Holandia i USA. Dzięki temu rozwojowi działalności firma umacnia się jako punkt odniesienia w zakresie wydajnych i skalowalnych rozwiązań logistyki cross-border dla sklepów internetowych.

W tak wymagającym środowisku zdolność adaptacji jest kluczem do sukcesu. Pozwala nam to utrzymać konkurencyjność i stale doskonalić nasze usługi. Wzrost w 2024 roku odzwierciedla nasze zaangażowanie w doskonałość operacyjną i obsługę klienta. Dostosowując się do wymagań rynku, nie tylko optymalizujemy naszą efektywność, ale także udaje nam się skrócić czas dostaw i zapewnić naszym klientom i odbiorcom najwyższą jakość obsługi. Co więcej, takie podejście pomaga nam realizować nasze cele w zakresie zrównoważonego rozwoju poprzez opracowywanie bardziej odpowiedzialnych i wydajnych modeli logistycznych, które będziemy prezentować 3 kwietnia na jednym z najważniejszych wydarzeń z branży e-commerce w Europie Centralnej, 27. Targach e-Handlu – mówi Petr Zajíc, Managing Director CZ&PL ze Spring GDS.

epoint
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze Najwięcej głosów
Opinie w linii
Zobacz wszystkie komentarze