Notowana na NewConnect spółka E-Shopping Group (w trakcie zmiany nazwy na MedTech Solutions) nawiązała strategiczną współpracę z GCCI Medical SAS – francuskim producentem produktów medycznych do badań endoskopowych. Nowe partnerstwo gwarantuje spółce wyłączność na dystrybucję na polskim rynku innowacyjnych rozwiązań, które zminimalizują inwazyjność operacyjną pacjenta, co pozwoli na zwiększenie jakości ochrony zdrowia oraz skrócenie czasu rekonwalescencji. Zawarcie umowy z GCCI Medical SAS to kolejny krok w stronę rozszerzenia zasięgu rynkowego spółki o polski rynek endoskopii oraz wzmocniania jej pozycji jako kluczowego dostawcy innowacyjnych rozwiązań medycznych w Polsce.
Partnerstwo z francuską spółką umożliwia E-Shopping Group S.A. zawieranie i rozwijanie współprac z innymi dystrybutorami oraz prowadzenie działań marketingowych w celu zwiększenia rozpoznawalności produktów nowego dostawcy, budowania świadomości marki oraz zwiększania portfolio klientów. E-Shopping Group planuje m.in. uczestniczyć w przetargach, rozbudowywać zespół sprzedażowy i zwiększać obsługę posprzedażową. Z kolei GCCI Medical SAS zapewni polskiej spółce kompleksowe wsparcie szkoleniowe i marketingowe.
To nasza druga umowa z międzynarodowym partnerem w tak krótkim czasie. Zawarcie strategicznego partnerstwa z globalnym dostawcą o renomowanej pozycji potwierdza, że E-Shopping Group S.A. jest postrzegana na arenie międzynarodowej jako solidny i zaufany partner biznesowy. Dzięki współpracy z GCCI Medical SAS wchodzimy w kolejny segment rynku medycznego – endoskopię – który uzupełnia naszą konsekwentnie powiększającą się ofertę o wysokiej jakości rozwiązania dla placówek medycznych w Polsce – mówi Jarosław Kaim, prezes zarządu.
Nowa umowa wpisuje się w szeroko zakrojoną strategię E-Shopping Group dotyczącą rozwoju międzynarodowej sieci partnerstw. To już druga kluczowa współpraca spółki z zagranicznym dostawcą – w styczniu 2025 r. E-Shopping Group S.A. podpisała umowę z renomowanym indyjskim producentem produktów medycznych, Bonetech Medisys Pvt. Ltd. W ramach tej współpracy polska spółka uzyskała wyłączność na dystrybucję implantów ortopedycznych oraz materiałów chirurgicznych na terenie Polski. Pierwszy rok obowiązywania umowy przewiduje wolumen sprzedaży na poziomie 350 000 USD, a w kolejnych latach partnerzy oczekują wzrostu sprzedaży o 15% rocznie. Umowa obejmuje również możliwość rozszerzenia dystrybucji na inne kraje Unii Europejskiej.
Nasza strategia opiera się na zróżnicowanej i atrakcyjnej ofercie produktowej. Po zawarciu umowy z Bonetech Medisys Pvt. Ltd., która umożliwiła nam wejście na perspektywiczny rynek implantów ortopedycznych, teraz rozszerzamy ofertę o produkty z segmentu endoskopii. Ta dywersyfikacja nie tylko umacnia naszą pozycję w rozmowach z klientami, ale także pozwala nam skutecznie odpowiadać na szersze potrzeby sektora medycznego – podkreśla prezes zarządu E-Shopping Group.
Zawarcie umów z Bonetech Medisys i GCCI Medical SAS jest wyrazem konsekwentnej realizacji strategii rozwoju E-Shopping Group na rynku medycznym, która pozwoli zbudować przewagi konkurencyjne płynące z dywersyfikacji produktowej oraz wzmocnić pozycję negocjacyjną spółki. Współpraca z indyjskim dostawcą implantów umożliwiło polskiej spółce wejście na dynamicznie rosnący rynek implantów ortopedycznych, którego szacowana wartość osiągnie 32,5 miliarda USD do 2030 roku. Wyłączne partnerstwo z GCCI Medical SAS pozwoli natomiast na dalszą ekspansję w obszarze endoskopii, co otwiera przed spółką nowe perspektywy rozwoju.
Innowacyjność i rozwój naszej oferty produktowej to dla nas istotne kierunki działania. Stawiamy na rozwiązania, które realnie poprawiają komfort pacjentów i ułatwią pracę personelu medycznego. Nasza współpraca z GCCI Medical SAS i Bonetech Medisys to inwestycja w przyszłość medycyny i zarazem pierwszy krok do świata, w którym minimalnie inwazyjne metody leczenia oraz diagnostyki staną się nowym standardem – dodaje prezes E-Shopping Group.