Alior Bank zakończył relokację swoich biur do nowych lokalizacji w Warszawie i Krakowie, stawiając w centrum uwagi komfort i doświadczenie pracowników. Przeprowadzka odbyła się w wyjątkowo krótkim czasie i przebiegła zgodnie z planem, co pozwoliło bankowi szybko rozpocząć funkcjonowanie w siedzibach dostosowanych do modelu pracy hybrydowej i lepszej współpracy między działami. Nowe przestrzenie oferują ok. 15 tys. m2 oraz ponad 1100 stanowisk pracy, zapewniając pracownikom wygodę i nowoczesne środowisko.

Nowe siedziby znajdują się w prestiżowych budynkach – Varso Tower przy ul. Chmielnej 69 w Warszawie oraz Ocean Office Park przy ul. Pana Tadeusza 4 w Krakowie. Obie lokalizacje wyróżniają się doskonałą dostępnością komunikacyjną, nowoczesnym designem, ekologicznymi rozwiązaniami i certyfikatami (BREEAM, WELL).

Nowe biura to kolejny krok w realizacji strategii rozwoju i innowacji. Jednym z powodów zmiany była chęć obecności firmy w centrum życia biznesowego. Zależy nam też, aby nasze przestrzenie wspierały kreatywność, integrację zespołów i umożliwiały elastyczną pracę. Dzięki nowoczesnym technologiom oraz ergonomicznie zaprojektowanym stanowiskom możemy zapewnić naszym pracownikom komfort i efektywność każdego dnia – mówi Michał Polanowski, dyrektor Departamentu Logistyki w Alior Banku.

Relokacja pozwoliła bankowi dostosować wielkość przestrzeni do realnych potrzeb organizacji wraz z konsolidacją liczby lokalizacji w Krakowie oraz w przypadku warszawskiego biura znaleźć się w centrum biznesowym z szerokim dostępem do licznych punktów usługowych.

W nowych siedzibach znajdują się miejsca do wspólnej pracy i nowoczesne centra konferencyjne. Technologie wspierają model hybrydowy. Bank uruchomił 73 nowoczesne sale konferencyjne wyposażone w  system rezerwacji pomieszczeń (SRS). Dzięki specjalnej aplikacji mobilnej pracownicy mogą planować spotkania, korzystać z „hotdesków”, których łącznie jest 1160, oraz rezerwować miejsca parkingowe – mówi Marcin Kubas, dyrektor Departamentu Rozwiązań IT dla Ryzyka, Operacji i Wsparcia w Alior Banku.

Zmiana wpływa także na kulturę pracy w Alior Banku, umożliwiając większą elastyczność i integrację zespołów. Pracownicy mogą korzystać z przestrzeni wspólnych budynków, punktów gastronomicznych, rowerowni, pryszniców i punktów usługowych, w tym klubów sportowych oraz centrum medycznego PZU Zdrowie.

Nowe biura Alior Banku odpowiadają strategicznym celom firmy, wspierając rozwój, innowacje i budowanie wizerunku pracodawcy. Mają też sprzyjać przyciąganiu i utrzymaniu najlepszych talentów na rynku. W Warszawie przy ul. Łopuszańskiej powierzchnia dotychczasowego biura wynosiła ponad 15,5 tys. m2 natomiast w kompleksie Varso nowe biuro zajmuje ok. 8,3 tys. m2 i oferuje ponad 550 stanowisk pracy. W Krakowie biuro przy ul. Pilotów/Życzkowskiego miało powierzchnię ponad 11,5 tys. m2, natomiast nowa siedziba w Ocean Office Park przy ul. Pana Tadeusza 4 oferuje ok 6,5 tys. m2 oraz ok. 600 stanowisk pracy.

epoint
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze Najwięcej głosów
Opinie w linii
Zobacz wszystkie komentarze